Навчальна програма з дисципліни «Основи систем автоматизованого проєктування» складена у відповідності з освітньо-професійною програмою підготовки фахових молодших бакалаврів «Обслуговування та ремонт обладнання металургійних підприємств» для студентів спеціальності 133 «Галузеве машинобудування».
1 ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Найменування показника |
Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни, форма навчання |
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань: 13 « Механічна інженерія» |
Форма навчання інституційна (очна(денна) |
Кількість змістових модулів - 3 VIс. - 3 |
Спеціальність: 133 « Галузеве машинобудування » |
Статус дисципліни Вибіркова дисципліна(за вибором закладу освіти) циклу, який формує спеціальні компетентності |
Індивідуальне завдання: -
|
Освітньо-професійна програма: «Обслуговування та ремонт обладнання металургійних підприємств» |
Рік підготовки 3-ий. Семестр VIс. |
Загальна кількість годин – 120
VI с. -120 |
Освітньо-професійний ступінь:
фаховий молодший бакалавр |
Лекції - 32 Практичні заняття - 0 Лабораторні заняття - 26 Семінарські заняття - 2 Модульні контрольні роботи (за змістовими модулями) - 6 Самостійна робота студента - 54 Курсовий проект - 0 |
Кількість аудиторних годин на тиждень : VI с. – 3 |
Вид підсумкового контролю VI с. – залік |
Таблиця 1 – Теми лабораторних робіт
№з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1 |
2 |
3 |
1. |
Знайомство з графічним редактором AutoCAD. |
2 |
2. |
Побудова рамки та основного напису креслення. Побудова базових графічних об’єктів. |
2 |
3. |
Шари креслень. |
2 |
4. |
Штриховка та нанесення розмірів на креслення. |
2 |
5. |
Проекційне креслення. |
2 |
6. |
Створення робочого креслення деталі. |
4 |
7. |
Створення збірного креслення. |
4 |
8. |
Створення специфікації до креслення. |
2 |
9. |
Побудова тривимірної геометричної фігури у середовищі AutoCAD. |
6 |
Всього: |
26 |
Таблиця 2 – Теми семінарських занять
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1. |
Побудова та редагування графічних об’єктів. |
2 |
Всього : |
2 |
Таблиця 3 – Самостійна робота студентів
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
1 |
2 |
3 |
Розділ I Основні поняття про проєктування. Знайомство з AutoCAD |
||
1. |
Т.1.1 Основні відомості про САПР. - Структура САПР. Види забезпечення САПР. Класифікація САПР. |
|
2. |
Т.1.2 Програмне і лінгвістичне забезпечення САПР.- Класифікація і використання мов у САПР. Мови програмування. Мови проєктування. Мовні засоби машинної графіки. |
|
3. |
Т.1.3 Інформаційне забезпечення САПР. Банки і бази даних. Організація, структура і склад баз даних. Система управління базами даних. Основні вимоги до баз даних. Обмеження доступності даних. Інформаційна схема проєктування. |
4 |
4 |
Т.1.5 Файли креслень. Сучасні CAD платформи їх можливості та направленість. |
4 |
5. |
Підготовка до модульного контролю |
2 |
Розділ II Двовимірна графіка AutoCAD.
|
||
6. |
Т.2.1 Побудова графічних об’єктів. Команди побудови полі лінійних об’єктів і сплайнів.
|
2 |
7. |
Т.2.2 Редагування об’єктів. Додатковий засіб редагування об’єктів. |
4 |
8. |
Т.2.3 Властивості об’єктів. Робота з кольором. Типи ліній. Товщина ліній. Додаткові засоби керування властивостями об’єктів. |
2 4 |
|
Т.2.4 Написи на кресленні. Додаткові засоби для роботи з текстом. |
4 |
|
Т.2.6 Нанесення розмірів. Команди нанесення розмірів. Редагування розмірів. |
|
|
Т.2.8 Застосування зовнішніх посилань. Вставка зовнішніх посилань. Керування зовнішніми посиланнями. Редагування зовнішніх посилань. |
4 |
|
Підготовка до модульного контролю |
2 |
Розділ III Тривимірна графіка AutoCAD. |
||
9. |
3.1 Тривимірне моделювання у AutoCAD - Моделювання об’єктів складної форми Команди загального редагування у тривимірному просторі. Компоновка креслення |
4 4 4 |
10. |
Підготовка до модульного контролю |
2 |
|
Всього |
54 |
4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ
Таблиця 4 - Загальні критерії оцінювання знань і вмінь студентів
Рівні навчальних досягнень |
Оцін-ки |
Критерії оцінювання знань, вмінь і навичок студентів |
І рівень – початковий «незадовільно» |
2
|
Студент може розрізняти об'єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення, виявляє здатність елементарно викласти думку. Студент відтворює менше половини навчального матеріалу; з допомогою викладача може виконати фрагменти лабораторних робіт. |
ІІ рівень – середній «задовільно» |
3 |
Студент знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворити його відповідно до тексту підручника або конспекту, повторити за зразком певну операцію, дію. Студент розуміє основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати визначення. Студент виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його правильна, але недостатньо осмислена. З допомогою викладача здатний аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки. Вміє застосовувати знання і стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері. |
ІІІ рівень – достатній «добре» |
4 |
Студент правильно, логічно відтворює навчальний матеріал. Знання здобувача освіти є достатньо повними, він вільно застосовує вивчений матеріал в стандартних ситуаціях, вміє аналізувати найсуттєвіші зв'язки і залежності між явищами, фактами, робити висновки, загалом, контролює власну діяльність. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями. Студент вільно володіє вивченим матеріалом, застосовує його на практиці в стандартних ситуаціях (розв'язування завдань, лабораторних робіт з використанням комп’ютерної техніки та комп’ютерної програми AutoCAD), аналізувати і систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази у власній аргументації, використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей. |
IVрівень – високий «відмінно» |
5 |
Студент володіє глибокими і міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях . Самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності, критично оцінює окремі нові факти, явища, ідеї, вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач в середовищі AutoCAD; Студент, вміє знаходити джерело інформації та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми. Визначає програму особистої пізнавальної діяльності; має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях. Студент має системні, дієві знання, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності, вміє ставити і розв'язувати проблеми, самостійно здобувати і використовувати електронні засоби для отримання інформації. Розвиває свої обдарування і нахили. |
4.2 КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ З ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
Рівень підготовленості студента оцінюється за чотирибальною системою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно». Шкала та критерії оцінювання результатів навчання для лабораторних робіт наведено у таблиці 5.
Таблиця 5 – Шкала та критерії оцінювання знань і вмінь студентів для лабораторних робіт
Рівні навчальних досягнень |
Оцін-ки |
Критерії оцінювання знань, вмінь і навичок студентів |
І рівень – початковий «незадовільно» |
2 |
При виконанні лабораторних робіт, в якій виконано менш як 60 %завдань, при цьому здобувач освіти демонструє невміння робити самостійні висновки та їх обґрунтувати, що свідчить проте, що студент не оволодів програмним матеріалом. |
ІІ рівень – середній «задовільно» |
3 |
При виконанні лабораторних робіт студент виконує роботу за зразком(інструкцією), але з помилками, правильно виконано 60 %завдань; робить висновки, але не розуміє достатньою мірою мету роботи. Оформлення звіту в більшості відповідає вимогам стандарту СТП 01-22; дещо із запізненням захищає роботу, при захисті роботи відповідь його правильна, але недостатньо осмислена (підпис викладача). |
ІІІ рівень – достатній «добре» |
4 |
При виконанні лабораторних робіт студент може виконати роботу в обсязі 75% завдань й зробити самостійні, правильні висновки. - студент допустив одну грубу помилку або не більше двох недоліків і може їх виправити самостійно або з невеликою допомогою викладача. - оформлення звіту лабораторної роботи відповідає вимогам стандарту СТП 01-22, своєчасно захищає роботу, проявляючи теоретичні знання з теми (підпис викладача); |
IVрівень – високий «відмінно» |
5 |
При виконанні лабораторних робіт студент дотримується усіх вимог,передбачених програмою курсу. Завдання повністю і правильно виконано. Крім того, його дії при виконанні роботи відрізняються раціональністю, вмінням оцінювати помилки й аналізувати результати. Оформлення звіту відповідає вимогам стандарту СТП 01-22, відповіді на запитання дає осмислені, системні, глибокі, широко висвітлює матеріал по темі (підпис викладача); |
Студент зобов’язаний виконати всі лабораторні роботи за робочою програмою.
Немає коментарів:
Дописати коментар