САПР 133 "Галузеве машинобудування"

 Навчальна програма з дисципліни «Основи систем автоматизованого проєктування» складена у відповідності з освітньо-професійною програмою підготовки фахових молодших бакалаврів «Обслуговування та ремонт обладнання металургійних підприємств» для студентів спеціальності  133 «Галузеве машинобудування».

1 ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

Найменування показника

Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь

Характеристика навчальної дисципліни, форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань:

 13 « Механічна інженерія»

Форма навчання

інституційна (очна(денна)

Кількість змістових модулів - 3

VIс. - 3

Спеціальність:

133  « Галузеве машинобудування »

Статус дисципліни

Вибіркова дисципліна(за вибором закладу освіти) циклу, який формує спеціальні компетентності

Індивідуальне завдання: -

 

Освітньо-професійна програма:

«Обслуговування та ремонт обладнання металургійних підприємств»

Рік підготовки

3-ий.

Семестр

VIс.

Загальна кількість годин – 120

 

VI с. -120

Освітньо-професійний ступінь:

 

фаховий молодший бакалавр

Лекції - 32

Практичні заняття - 0

Лабораторні заняття - 26

Семінарські заняття - 2

Модульні контрольні роботи (за змістовими модулями) - 6

Самостійна робота студента - 54

Курсовий проект - 0

Кількість аудиторних годин на тиждень :

VI с. – 3

Вид підсумкового контролю

VI с. – залік

 

Таблиця 1 – Теми лабораторних робіт

з/п

Назва теми

Кількість годин

1

2

3

1.

Знайомство з графічним редактором AutoCAD.

2

2.

Побудова рамки та основного напису креслення. Побудова базових графічних об’єктів.

2

3.

Шари креслень.

2

4.

Штриховка та нанесення розмірів на креслення.

2

5.

Проекційне креслення.

2

6.

Створення робочого креслення деталі.

4

7.

Створення збірного креслення.

4

8.

Створення специфікації до креслення.

2

9.

Побудова  тривимірної геометричної фігури у середовищі AutoCAD.

6

Всього:

26

Таблиця 2 – Теми семінарських занять

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Побудова та редагування графічних об’єктів.

2

Всього :

2

 

Таблиця 3 – Самостійна робота студентів

з/п

Назва теми

Кількість годин

1

2

3

Розділ I Основні поняття про проєктування. Знайомство з AutoCAD

1.

Т.1.1  Основні відомості про САПР.

- Структура САПР. Види забезпечення САПР. Класифікація САПР.

 

2.

Т.1.2 Програмне і лінгвістичне забезпечення САПР.- Класифікація і використання мов у САПР. Мови програмування. Мови проєктування. Мовні засоби машинної графіки.

 

3.

Т.1.3 Інформаційне забезпечення САПР. Банки і бази даних.

Організація, структура і склад баз даних.

Система управління базами даних. Основні вимоги до баз даних. Обмеження доступності даних. Інформаційна схема проєктування.

4

4

Т.1.5 Файли креслень.

Сучасні CAD платформи їх можливості та  направленість.

 

4

5.

Підготовка до модульного контролю

2

Розділ II Двовимірна графіка  AutoCAD.

 

6.

Т.2.1 Побудова графічних об’єктів.

Команди побудови полі лінійних об’єктів і сплайнів.

 

 

2

7.

Т.2.2 Редагування об’єктів.

Додатковий засіб редагування об’єктів.

 

4

8.

Т.2.3 Властивості об’єктів.

Робота з кольором.

Типи ліній. Товщина ліній. Додаткові засоби керування властивостями об’єктів.

 

2

4

 

Т.2.4 Написи на кресленні.

Додаткові засоби для роботи з текстом.

 

4

 

Т.2.6 Нанесення розмірів.

Команди нанесення розмірів.

Редагування розмірів.

 

 

Т.2.8 Застосування зовнішніх посилань.

Вставка зовнішніх посилань.

Керування зовнішніми посиланнями.

Редагування зовнішніх посилань.

 

4

 

Підготовка до модульного контролю

2

Розділ III Тривимірна графіка  AutoCAD.

9.

3.1 Тривимірне моделювання у AutoCAD

- Моделювання об’єктів складної форми

Команди загального редагування у тривимірному просторі.

Компоновка креслення

 

4

4

4

10.

Підготовка до модульного контролю

2

 

Всього

54

 

4. КРИТЕРІЇ   ОЦІНЮВАННЯ   ЗНАНЬ   І   ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

 

Таблиця 4 - Загальні критерії оцінювання знань і вмінь студентів

 

Рівні навчальних досягнень

Оцін-ки

Критерії оцінювання знань,  вмінь і навичок студентів

І рівень початковий «незадовільно»

2

 

Студент може розрізняти об'єкт вивчення і відтворити деякі його елементи. Фрагментарно відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення, виявляє здатність елементарно викласти думку.

Студент відтворює менше половини навчального матеріалу; з до­помогою викладача може виконати фрагменти лабораторних робіт.

ІІ рівень середній «задовільно»

3

Студент знає близько половини навчального матеріалу, здатний відтворити його відповідно до тексту підручника або конспекту, повторити за зразком певну операцію, дію. Студент розуміє основний навчальний матеріал, здатний з по­милками й неточностями дати визначення понять, сформу­лювати визначення.

Студент виявляє знання і розуміння основних положень нав­чального матеріалу. Відповідь його правильна, але недостат­ньо осмислена. З допомогою викладача здатний аналізувати, порівнювати, узагальнювати та робити висновки. Вміє застосовувати знання і стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері.

ІІІ рівень достатній «добре»

4

Студент правильно, логічно відтворює навчальний матеріал. Знання здобувача освіти є достатньо повними, він вільно застосовує вивчений матеріал в стандартних ситуаціях, вміє аналізувати найсуттєвіші зв'язки і залежності між явищами, фактами, робити висновки, загалом, контролює власну діяльність. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями.

Студент вільно володіє вивченим матеріалом, застосовує його на практиці в стандартних ситуаціях (розв'язування завдань, лабораторних робіт з використанням комп’ютерної техніки та комп’ютерної програми AutoCAD), аналізувати і систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази у власній аргументації, використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей.

IVрівень високий «відмінно»

5

Студент володіє глибокими і міцними знаннями, здатний вико­ристовувати їх у нестандартних ситуаціях . Самостійно визна­чає окремі цілі власної навчальної діяльності, критично оці­нює окремі нові факти, явища, ідеї, вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач в середовищі AutoCAD;

Студент, вміє знаходити джерело інформації та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми. Визначає програму особистої пізнавальної діяльності; має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях. Студент має системні, дієві знання, виявляє неординарні твор­чі здібності у навчальній діяльності, вміє ставити і розв'язувати проблеми, самостійно здобувати і використовувати електронні засоби для отримання інформації. Розвиває свої обдарування і нахили.

4.2 КРИТЕРІЇ   ОЦІНЮВАННЯ   ЗНАНЬ   І   ВМІНЬ СТУДЕНТІВ   З   ЛАБОРАТОРНИХ   РОБІТ

 

Рівень підготовленості студента оцінюється за чотирибальною системою:  «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно». Шкала та критерії оцінювання результатів навчання для лабораторних робіт наведено у таблиці 5.

 

Таблиця 5 – Шкала та критерії оцінювання знань і вмінь студентів для лабораторних робіт

 

Рівні навчальних досягнень

Оцін-ки

Критерії оцінювання знань,  вмінь і навичок студентів

І рівень початковий «незадовільно»

2

При виконанні лабораторних робіт, в якій виконано менш як 60 %завдань, при цьому здобувач освіти демонструє невміння робити самостійні висновки та їх обґрунтувати, що свідчить проте, що студент не оволодів програмним матеріалом.

ІІ рівень середній «задовільно»

3

При виконанні лабораторних робіт студент виконує роботу за зразком(інструкцією), але з помилками,  правильно виконано 60 %завдань; робить висновки, але не розуміє достатньою мірою мету роботи. Оформлення звіту в більшості відповідає вимогам стандарту СТП 01-22; дещо із запізненням захищає роботу, при захисті роботи відповідь його правильна, але недостат­ньо осмислена (підпис викладача).

ІІІ рівень достатній «добре»

4

При виконанні лабораторних робіт студент може виконати роботу в обсязі 75% завдань й зробити самостійні, правильні висновки.

- студент допустив одну грубу помилку або не більше двох недоліків і може їх виправити самостійно або з невеликою допомогою викладача.

- оформлення звіту лабораторної роботи відповідає вимогам стандарту СТП 01-22, своєчасно захищає роботу, проявляючи теоретичні знання з теми (підпис викладача);

IVрівень високий «відмінно»

5

При виконанні лабораторних робіт студент дотримується усіх вимог,передбачених програмою курсу. Завдання повністю і правильно виконано. Крім того, його дії  при виконанні роботи відрізняються раціональністю, вмінням оцінювати помилки й аналізувати результати.

Оформлення звіту відповідає вимогам стандарту СТП 01-22, відповіді на запитання дає осмислені, системні, глибокі, широко висвітлює матеріал по темі (підпис викладача);

 

Студент зобов’язаний виконати всі лабораторні роботи за робочою програмою.

 





















Немає коментарів:

Дописати коментар

  Добрий день шановні студенти! Вітаю Вас в блогпості по вивченню механічних дисциплін. Лекційні матеріали потрібно уважно прочитати та за...